كتاب امریکن فمیلی اند فرندز استارتر ویرایش دوم American Family And Friends Starter 2nd SB+Wb+QRCode سايز كوچك

2,000,000ریال860,000ریال
57%
كتاب امریکن فمیلی اند فرندز استارتر ویرایش دوم  American Family And Friends Starter 2nd SB+Wb+QRCode سايز كوچك
سایر محصولات مرتبط با این محصول

خرید کتاب فمیلی اند فرندز استارتر ویرایش دوم به عنوان یک کتاب همه جانبه، پرکاربرد و متنوع برای تقویت مهارت های مکالمه کوتاه و و کاربرد کلمات در موضوعات متنوع

معرفی کتاب Family And Friends Starter ویرایش دوم

کتاب Family And Friends Starter 2nd اولین کتاب از مجموعه ۷ جلدی Family and Friends 2nd می باشد که سطح ابتدایی مجموعه فمیلی اند فرندز ویرایش دوم است و پیش نیاز هر دو لهجه امریکن و بریتیش زبان انگلیسی این سری آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان ذکر شده بوده و انتشارات جهانی Oxford با همکاری نویسنده Naomi Simmons توجه میلیون ها زبان آموز و مدرس را به خود جلب کرده است و در زمینه آموزش، توانسته است در سراسر دنیا، نتایج مثبت و رضایت بخشی را برای خود کسب کند از این رو مجموعه Family and Friends به طور هدفمند هرآنچه که زبان آموزان انتظار دارند از این کتاب بیاموزند را می توانند در آن پیدا کنند و در گفتگو ها و ارتباط و تعامل با دیگران به طور کاربردی و روزمره از آنها استفاده کنند و نظرات و پیشنهادات خود را با دنیای زبان به اشتراک بگذارند. لازم به ذکر است که خوانندگان می توانند برای آشنایی و لذت بردن از موضوعات جذاب و کاربردی به موارد زیر توجه کنند:

  • رنگ های بسیار جذاب و دوست داشتنی
  • هواپیما و پرواز با آن
  • مادر من و مهربانی او
  • خوشحالی و تفریحات لذت بخش
  • خرس های بامزه و توپولو
  • معم ها، آموزش و درس دادن
  • پیراهن های گوناگون و جذاب
  • میوه ها و انواع آنها مانند آلو های زرد و سیاه

ویژگی کتاب Starter Family and Friends ویرایش دوم

ساختار، طبقه بندی، تنظیم و گردآوری مطالب : کتاب Family and Friends Starter شامل ۹ درس، یک مقدمه برای سلام و احوالپرسی و آشنایی زبان آموزان با کتاب قبل از شروع درس ها و ۵ قسمت به نام کلمه ها، گرامر و ترانه ها و آهنگ ها، حروف صدادار و بی صدا، اعداد، مهارت های خواندن و نوشتن می شود و در انتهای هر ۳ درس یک بخش به نام Review و در صفحه ۷۰ یک بخش به نام Picture dictionary اختصاص داده شده است.

 ۲ سی دی آموزشی و صوتی: سی دی های صوتی ارائه شده برای تقویت و تمرین مهارت شنیداری زبان انگلیسی از طریق گوش کردن به فایل های صوتی داخل کتاب تنظیم شده است و به زبان آموزان خردسال کمک میکند تا مهارت شنیداری زبان انگلیسی خود را به صورت قابل توجهی ارتقا دهند.

کتاب workbook برای زبان آموزان: مطالب کتاب ورک بوک زبان آموزان برای حل تمرین ها و نکاتی که زبان آموزان درس به درس آموخته اند و مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهند طراحی و تنظیم شده است.

بخش هایی برای رنگ آمیزی، نقاشی و بازی های جذاب: کتاب فمیلی اند فرندز استارتر ویرایش دوم یکی از نمونه کتاب های آموزشی است که زبان انگلیسی را از طریق شناسایی رنگ ها و رنگ آمیزی و حروف الفبا، کلمات و جملات بسیار کوتاه به زبان آموزان خردسال آموزش می دهد.

دید کلی کتاب Starter American Family and Friends ویرایش دوم

کتاب فمیلی اند فرندز استارتر را در مجموع می توان این گونه جمع آوری کرد که زبان آموزان می توانند هر ۴ مهارت زبان انگلیسی را به طور همزمان در تمام موقعیت های واقعی و کاربردی در مکالمه و نوشتن ساده همراه با گرامر و کلمات کاربردی استفاده کنند. دایره لغات انگلیسی و نکات گرامری زبان انگلیسی در کتاب فمیلی اند فرندز استارتر ویرایش دوم به گونه ای طراحی شده است که زبان آموزان می توانند بدون احساس کسالت و خستگی، این دو مهارت بنیادین را، در مهارتهای اصلی صحبت کردن، گوش کردن،خواندن و نوشتن در موقعیت های واقعی زندگی به کار ببرند.

کتاب های مکمل برای کتاب فمیلی اند فرندز استارتر:

کتاب Grammar Friends 1 : برای تقویت دانش گرامر زبان انگلیسی به هدف استفاده از آن در مهارت صحبت کردن زبان انگلیسی، جمله بندی صحیح و مهارت نوشتن زبان انگلیسی تنظیم و طراحی شده است. این کتاب با کاغذ گلاسه چاپ شده است.

کتاب های Reading and Writing: این مجموعه از ۶ سطح و جلد کلی تشکیل شده است که تمام مبانی و اصول نگارش و خواندن مبتدی را به خواندن آموزش می دهد تا بتوانند کلمات و جملات را به طور کامل و. کاربردی بیاموزند و در موقعیت های گوناگون از آنها استفاده کنند.

خرید کتاب فمیلی اند فرندز استارتر ویرایش دوم

خرید از فروشگاه اینترنتی دنیای زبان چنان انگیزه ای به خوانندگان می دهد که آنها فقط تنها با یک بار خرید از این فروشگاه، به صورت مکرر حاضر خواهند بود تمام کتاب های خود را  بهترین کیفیت چاپ و مرغوب ترین نوع کاغذ از این فروشگاه آنلاین تهیه کنند و با خرید کتاب American Family and Friends starter آن را  درب منزل و حتی محل کار در اسرع وقت تحویل بگیرند و برای آشنایی با کتاب های بیشتر و دیگر خدمات ما، ما را در اینستاگرام دنبال کنند.

محدوده قیمت کتاب American Family and Friends starter

قیمت کتاب امریکن فمیلی اند فرندز استارتر در این فروشگاه بسیار منصفانه و مناسب تر از هر ای دیگر است به علاوه تخفیفات باورنکردنی کتاب ها، حتی کسانی را که به کتاب خوانی و آموزش علاقه ای ندارند ترغیب می کنند تا کتاب های بیشتری را نسبت به دیروز خریداری کنند، در نتیجه خوانندگان می توانند کتاب American family and friends starter را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت از ما خرید کنند.

مشخصات فنی كتاب امریکن فمیلی اند فرندز استارتر ویرایش دوم American Family And Friends Starter 2nd SB+Wb+QRCode سايز كوچك

مشخصات
مشخصات
عنوان کتاب به فارسی امریکن فمیلی اند فرندز استارتر ويرايش دوم
نویسنده N.Simmons, T.Thompson, J.Quintana
ناشر انتشارات oxford
شابک/ISBN 9780194815857
قطع وزیری
نوع جلد شومیز
نوع چاپ رنگی
زبان کتاب انگلیسی
فایل صوتی QRCode

فروشگاه اینترنتی زبان استار
خرید آنلاین کتاب زبان با تخفیفات ویژه
کتابفروشی اینترنتی زبان استار شامل فروش انواع کتاب های زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و ... برای تمام سنین از کودکان تا بزرگسالان می باشد.
خرید اینترنتی کتاب زبان و فروش آنلاین کتاب، فروشگاه اینترنتی کتاب، بانک کتاب زبان، فروشگاه کتاب زبان انگلیسی در فروشگاه دنیای زبان

با تشکر از انتخابتان مدیریت فروشگاه زبان استار

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×