کتاب آموزشی تاپ ناچ فاندامنتال A ویرایش دوم Top Notch Fundamentals A +CD 2nd edition

1,500,000ریال850,000ریال
43%
کتاب آموزشی تاپ ناچ فاندامنتال A ویرایش دوم Top Notch Fundamentals A +CD 2nd edition
سایر محصولات مرتبط با این محصول

خرید کتاب تاپ ناچ فاندامنتال A ویرایش دوم از فروشگاه آنلاین دنیای زبان

معرفی کتاب آموزشی زبان انگلیسی Top Notch Fundamental A 2nd 

کتاب Top Notch Fundamental A 2nd اولین کتاب از مجموعه کتاب‌های تاپ ناچ Top Notch مناسب برای دوره ابتدایی زبان آموزان بزرگسال، دارای ۸ سطح بصورت A و B است. این مجموعه دارای سه ویرایش متفاوت می باشد که در حال حاضر ویرایش دوم آن را مشاهده می فرمایید. سطح بندی این سری از دوره Fundamentals شروع شده و تا سطح Top 3B نیز ادامه دارد. در این کتاب تمام نکات مورد نیاز چهار مهارت زبان مورد برسی قرار می گیرد. در این کتاب که دارای ۷ درس می باشد به زبان آموزان نحوه معرفی خود، آشنایی با گرامر های ابتدایی، آشنایی با انواع روابط ها و کارهایی که در روزمرگی انجام می دهیم می پردازد. علاوه براین، کتاب به همراه CD برای تقویت مهارت شنیداری می باشد که می تواند میزان مهارت شنیداری شما را بسنجد.

دید کلی کتاب تاپ ناچ فان A ویرایش دوم

تمرکز اصلی این کتاب پایه زبان انگلیسی بیشتر بر روی دو مهارت (گفتاری | Speaking و نوشتاری | Writing) و دو مهارت های فرعی گرامر و دایره لغات می باشد. مجموعه کتاب های تاپ ناچ دارای هشت سطح آموزشی زبان انگلیسی می باشند که هر سطح چندین موضوع روزمره را پوشش می دهد، همچنین این کتاب دارای Vocabulary Booster نیز میباشد. از سوی دیگر، در انتهای کتاب Top Notch Fundamental A 2nd لغاتی مرتبط با موضوعات درس آمده که برای تقویت کلمات انگلیسی در سطح متوسط مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر آن، کتاب کار | Workbook در سری این کتاب ها، در کنار مطالب آموزشی و در انتهای کتاب آورده شده است تا تمامی مطالب در یک جلد گرد آوری و دسترسی به آن ها با سهولت بیشتری انجام شود. علاوه براین فصل اصلی این کتاب عبارتند از

    • درس ۱ درباره نحوه معرفی، احوال پرسی و صحبت درباره شغل
    • درس ۲ درباره رابطه ها، مالکیت، ملیت ها و اعداد
    • درس ۳ درباره مکان ها، نحوه آدرس دهی، جملات امری و حمل و نقل
    • درس ۴ درباره نسبت های فامیلی، صفت ها و کلمه پرسشی Who
    • درس ۵ درباره ساعت و زمان و رویدادهایی است که در زندگی روزمره اتفاق می افتد
    • درس ۶ درباره پوشاک، حروف اشاره، گرامر سوم شخص، سایز و رنگ
    • درس ۷ درباره مشغله های روزمره انسان و کارهای خانه Household Chores

کتاب های مکمل Top Notch Fundamental A ویرایش دوم

کتاب Oxford Word Skills Basic:کتاب آکسفورد ورد اسکیلز بیسیک داری ۳ سطح، مبتدی، متوسط و پیشرفته بر روی تمام کلمات با موضوعات متنوع و کاربردی متمرکز است که در ابتدای هر درس جدول هایی ترسیم شده اند تا کلمات مرتبط به هر موضوع به صورت لیست وار همراه با تعریف و مثال های جذاب آموزش داده شوند. در نتیجه، زبان آموزان می توانند به راحتی آن کلمات و عبارات را در جمله ها و متن های متنوع به کار گیرند.

کتاب Grammar In Use Basic:کتاب بیسیک گرامر این یوز  برای آموزش کاربردی نکات و مباحث گرامری به صورت کاملا واقعی و کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد، مجموعه گرامر این یوس به عنوان محبوب ترین مجموعه گرامری در دنیا شناخته شده است.

کتاب Tactics For Listening Basic: کتاب تکتیس فور لیسنینگ از آن دسته کتاب هایی است که زبان آموزان می توانند مهارت شنیداری خود را در راستای بحث ها و گفتگوهای آزاد با افراد تقویت نمایند، نحوه آموزش این کتاب به نحوی است که خواننده در ابتدا با تعدادی سوال در رابطه با موضوع مربوطه مواجه می شود و پس از انجام آن ها باید سراغ فایل شنیداری برود.

کتاب Inside Reading Intro 2ndکتاب اینساید ریدینگ اینترو به منطور آموزش نحوه خواندن Reading در سطح ابتدایی مورد استفاده قرار می گیرد، ویرایش دوم مجموعه اینساید ریدینگ، اکثر مطالب و متون گذشته را بروز کرده است و زبان آموزان می توانند برای تقویت مهارت نوشتن خود نیز از این کتاب بهره ببرند.

 

خرید کتاب تاپ ناچ فاندامنتال A ویرایش دوم Top Notch Fundamental A 2nd

مجموعه کتاب های تاپ ناچ از جمله کتاب هایی است که خودخوان نیستند؛ به عبارتی دیگر برای یادگیری کتاب Top Notch Fundamental A 2nd باید از یک مدرس استفاده شود. بنابراین شما میتوانید با توجه به نکات فوق، به خرید کتاب تاپ ناچ فان A از وب سایت دنیای زبان اقدام کنید. 

محدوده قیمت کتاب Top Notch Fundamental A 2nd  

اگر به دنبال کتاب های مناسب و با کیفیت هستید، میتوانید فروشگاه دنیای زبان را در اینترنت سرچ نمایید و به مقایسه قیمت های کتاب های این سایت و مکان ها و دیگر وبسایت ها اقدام کنید. از اینرو شما میتوانید قیمت کتاب تاپ ناچ فان ای را همراه با کیفیت مناسب از وبسایت دنیای زبان تهیه فرمائید. 

مشخصات فنی کتاب آموزشی تاپ ناچ فاندامنتال A ویرایش دوم Top Notch Fundamentals A +CD 2nd edition

مشخصات
مشخصات
عنوان کتاب به فارسی تاپ ناچ فاندامنتال A ویرایش دوم
نویسنده Joan Saslow, Allen Ascher
ناشر انتشارات pearson
شابک/ISBN 9780132469890
قطع رحلی
نوع جلد شومیز
نوع چاپ رنگی
تعداد صفحات 144
زبان کتاب انگلیسی
فایل صوتی دارد

فروشگاه اینترنتی زبان استار
خرید آنلاین کتاب زبان با تخفیفات ویژه
کتابفروشی اینترنتی زبان استار شامل فروش انواع کتاب های زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و ... برای تمام سنین از کودکان تا بزرگسالان می باشد.
خرید اینترنتی کتاب زبان و فروش آنلاین کتاب، فروشگاه اینترنتی کتاب، بانک کتاب زبان، فروشگاه کتاب زبان انگلیسی در فروشگاه دنیای زبان

با تشکر از انتخابتان مدیریت فروشگاه زبان استار

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×