کتاب آموزشی تاپ ناچ ویرایش دوم Top Notch 1B+CD 2nd edition

1,600,000ریال850,000ریال
47%
کتاب آموزشی تاپ ناچ ویرایش دوم Top Notch 1B+CD 2nd edition

خرید کتاب تاپ ناچ وان بی ویرایش دوم از فروشگاه آنلاین دنیای زبان

معرفی کتاب Top Notch 1B 2nd 

Top Notch 1B 2nd چهارمین کتاب از سری تاپ ناچ | Top Notch می باشد که دارای ۸ سطح بصورت A و B است. این مجموعه اثر دو نویسنده توانمند بنام های Joan Saslow & Allen Ascher می باشد که می توان به جرات از آن بعنوان یکی از برترین سری های آموزش زبان مناسب برای سطح دوم دوره متوسط بزرگسالان میباشد. هر زبانی دارای ۴ مهارت اصلی Speaking, Writing , Reading و Listening می باشد، در این کتاب به هر چهار مهارت ذکر شده توجه ویژه ای شده است. این کتاب نیز دارای Vocabulary Booster، در انتهای کتاب لغاتی مرتبط با موضوعات درس آمده که برای تقویت کلمات انگلیسی در سطح متوسط مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کتاب دارای کتاب کار | Workbook داخلی (تعبیه شده در داخل کتاب آموزشی دانش آموز) است، به عبارتی داشتن کتاب کار یک مزیت برای مرور مطالبی است که در کتاب فرا گرفته شده است. و درنهایت در هر کتاب تاپ ناچ دارای CD و لوح فشرده ای جهت ارائه فایل های صوتی کتاب برای تقویت تلفظ و مهارت شنیداری آورده شده است.

قیمت کتاب Top Notch 1B 2nd از وب سایت دنیای زبان

قیمت کتاب تاپ ناچ 1B ویرایش دوم بسیار مناسب و ارزان بوده است، بنابراین شما با ثبت نام در فروشگاه انلاین دنیای زبان میتوانید با حداقل قیمت کتاب های زبان انگلیسی و غیر انگلیسی همراه با تخفیفات ویژه درب منزل یا حتی محل کار خود دریافت کنید. علاوه برآن، شما میتوانید از طریق اینستاگرام و تلگرام فایل های اموزشی و تصویری مربوط به زبان  انگلیسی را فراگیرید.

خرید کتاب Top Notch 1B 2nd از وب سایت دنیای زبان

کتاب Top Notch 1B 2nd یکی از مهمترین و شناخته شده ترین کتاب ها در مباحث آموزش زبان برای زبان آموزان است. بنابراین میتوانید با پرداخت حداقل قیمت کتاب تاپ ناچ ۱B ویرایش دوم را خریداری کنید. از طرفی نیز فروشکاه ایتنرنتی دنیای زبان به شما کاربران و خریداران کتاب تاپ ناچ ۱B ویرایش دوم را پیشنهاد میکند. تا بتوانید در دنیای ارتباطات امروز با تسلط کافی در صحبت کردن انگلیسی به موفقیت ها و فرصت های گوناگونی دست پیدا کنید.

مشخصات فنی کتاب آموزشی تاپ ناچ ویرایش دوم Top Notch 1B+CD 2nd edition

مشخصات
مشخصات
عنوان کتاب به فارسی تاپ ناچ 1B ویرایش دوم
نویسنده Joan Saslow, Allen Ascher
ناشر انتشارات pearson
شابک/ISBN 9780132470407
قطع رحلی
نوع جلد شومیز
نوع چاپ رنگی
تعداد صفحات 144
زبان کتاب انگلیسی
فایل صوتی دارد

فروشگاه اینترنتی زبان استار
خرید آنلاین کتاب زبان با تخفیفات ویژه
کتابفروشی اینترنتی زبان استار شامل فروش انواع کتاب های زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و ... برای تمام سنین از کودکان تا بزرگسالان می باشد.
خرید اینترنتی کتاب زبان و فروش آنلاین کتاب، فروشگاه اینترنتی کتاب، بانک کتاب زبان، فروشگاه کتاب زبان انگلیسی در فروشگاه دنیای زبان

با تشکر از انتخابتان مدیریت فروشگاه زبان استار

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×