کتاب کمبریج گرامر فور آیلتس Cambridge Grammar for IELTS+CD

2,500,000ریال750,000ریال
70%
کتاب کمبریج گرامر فور آیلتس Cambridge Grammar for IELTS+CD

خرید کتاب گرامر فور آیلتس از سری کمبریج برای کسب آمادگی قبل از آزمون آیلتس

معرفی کتاب Cambridge Grammar for IELTS

نکتاب جامع و پرطرفدار Grammar for IELTS توانسته تمام نیازهای داوطلبین آیلتس از نظر گرامری را تامین کند و آن ها را با دستور زبان هایی که بیشتر در این آزمون مورد استفاده قرار می گیرد آشنا سازد. کتاب گرامر فور آیلتس تک جلدی می باشد که توسط انتشارات آکسفورد چاپ و منتشر شده است، این کتاب تمام آنچه که داوطلبان برای این آزمون نیاز دارند را پوشش می دهد تا آنها بتوانند در هر شرایط و موقعیتی از زندگی روزمره اعم از کار و مشغله های روزانه، آموزش و تحصیلات و دیگر موضوعات جذاب از نکات گرامری نهایت استفاده را ببرند و لازم به ذکر است که زبان آموزان مطالب و نکات گرامری را در قالب فایل های شنیداری در اختیار دارند و می توانند گرامر انگلیسی را بصورت صوتی نیز فرا بگیرند.

دید کلی درباره ی کتاب Cambridge Grammar for IELTS

کتاب Grammar for IELTS بر روی ساختار جملات، الگوها و نحوه ی استفاده از نکات و تکنیک های گرامر در موقعیت های متنوع انگلیسی گفتاری و نوشتاری تمرکز دارد. اگرچه گرامر به تنهایی در آزمون های بین المللی زبان مورد سنجش و ارزیابی قرار نمی گیرد، ولی تاثیر فراوانی در افزایش و بهود نمرات در تمامی بخش های آزمون مانند مهارت های صحبت کردن و نگارش را دارد که خود اهمیت تسلط کافی در دستور زبان انگلیسی را نشان می دهد.

کتاب مکمل برای کتاب Cambridge Grammar for IELTS 

کتاب های Vocabulary for IELTS دارای دوسطح متوسط و پیشرفته برای توسعه و پیشرفت دایره لغات داوطلبین آزمون آیلتس می باشد که باید همگام با کتاب گرامر فور آیلتس مورد یادگیری و مطالعه قرار گیرند.

ویژگی های کتاب Grammar for IELTS

ساختار، تنظیم و گردآوری مطالب: کتاب Grammar for IELTS شامل ۲۵ درس گوناگون و جذاب است که پس از اتمام هر درس یک بخش به نام Test Practice برای سنجش میزان یادگیری آورده شده است و تمام این درس ها به دو سیستم General و Academic تقسیم شده است.

یک سی دی صوتی برای تقویت مهارت شنیداری: لوح فشرده ای برای ارائه فایل های شنیداری به همراه کتاب آورده شده است، که این امر هم مهارت شنیداری را تحت تاثیر قرار می دهد هم تلفظ صحیح کلمات به داوطلبان آموزش داده می شود. در ضمن، کتاب گرامر برای آیلتس از معدود کتاب های گرامری است که دارای سی دی برای آموزش صوتی دستور زبان می باشد

تمرین‌های متنوع از آزمون‌های آیلتس عمومی و آکادمیک: این کتاب دارای تمرین های متنوعی از آزمون های آیلتس جنرال و آکادمیک است که تکنیک های مرتبط به هر مبحث را در قالب سوالاتی به داوطلبین ارائه می دهد.

یک بخش به نام Answer Key: بخش پاسخ نامه یکی از مهم ترین و ضروری ترین بخش هایی است که داوطلبان آیلتس می توانند پس از یادگیری و حل کردن تمرین های داخل کتاب، از آموخته ها و دانش گرامری خود مطمئن شوند و در صورت پاسخگویی اشتباه، آنها را اصلاح نمایند.

مثال ها و توضیحات برای فهم عمیق تر و بیشتر: داوطلبان با این رویکرد میتوانند هر مطلب نامفهوم و سخت فهم را از طریق مثال ها و توضیحات گوناگون فرا بگیرند و تا مدت زمان طولانی در ذهن خود نگه دارند. لازم به ذکر است کلیه تمرین ها بر اساس استاندارد تعریف شده در آزمون آیلتس می باشد که خود موجب تقویت زبان شخص می گردد.

خرید کتاب Cambridge Grammar for IELTS

فکر می کنید چه کتابی برای حرفه ای شدن در مهارت گرامر آیلتس و در نهایت موفقیت در آزمون نهایی، بسیار موثر است؟ پس اجازه دهید فروشگاه اینترنتی دنیای زبان افتخار این را داشته باشد تا به شما کتاب Cambridge Grammar for IELTS را معرفی کند تا در نتیجه نمره ی دلخواه خود را به دست آورید، و به خرید این کتاب بی نظیر از این فروشگاه معتبر اقدام کنید و در نهایت در کوتاه ترین زمان، آن را با بسته بندی های شکیل دریافت کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

محدوده قیمت کتاب Cambridge Grammar for IELTS

شاید شما داوطلبان و زبان آموزان فکر کنید قیمت کتاب های فروشگاه اینترنتی دنیای زبان مانند هر کتاب فروشی دیگری بسیار بالا است، اما اصلا اینطور نیست فقط کافی است شما کتاب موردنظر و مورد علاقه ی خود را مانند Grammar for IELTS از دنیای زبان سفارش دهید تا با به صرفه ترین و مناسب ترین قیمت ها، هزینه ی معقولی را جهت خرید کتاب پرداخت کنید.

مشخصات فنی کتاب کمبریج گرامر فور آیلتس Cambridge Grammar for IELTS+CD

مشخصات
مشخصات
عنوان کتاب به فارسی کمبریج گرامر فور آیلتس
نویسنده Diana Hopkins with Pauline Cullen
ناشر انتشارات cambridge
شابک/ISBN 9780521604628
قطع رحلی
نوع جلد شومیز
نوع چاپ رنگی
زبان کتاب انگلیسی
فایل صوتی دارد

فروشگاه اینترنتی زبان استار
خرید آنلاین کتاب زبان با تخفیفات ویژه
کتابفروشی اینترنتی زبان استار شامل فروش انواع کتاب های زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و ... برای تمام سنین از کودکان تا بزرگسالان می باشد.
خرید اینترنتی کتاب زبان و فروش آنلاین کتاب، فروشگاه اینترنتی کتاب، بانک کتاب زبان، فروشگاه کتاب زبان انگلیسی در فروشگاه دنیای زبان

با تشکر از انتخابتان مدیریت فروشگاه زبان استار

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×