کتاب دستینیشن Destination B2 Grammar and Vocabulary with Answer Key

4,000,000ریال1,350,000ریال
66%
کتاب دستینیشن Destination B2 Grammar and Vocabulary with Answer Key

خرید کتاب دستینیشن B2 برای آموزش همزمان گرامر و واژگان زبان انگلیسی در سه سطح

معرفی کتاب Destination Grammar and Vocabulary B2

Destination Grammar and Vocabulary B2 کتابی متفاوت برای آموزش لغات و گرامر به طور همزمان می باشد که توسط انتشارات Macmillan چاپ و منتشر گردیده است، کتاب فوق راهکارهای جذابی را برای درک آسان تر کلمات و گرامر های زبان انگلیسی به زبان آموزان ارائه می دهد. کتاب دیستینیشن B2 نمونه ای بارز از یک کتاب ایده آل در زمینه تقویت گرامر و کلمات در موقعیت های جذاب و متنوع به صورت کاملا واقعی است، همیشه یادگیری گرامر برای زبان آموزانی که تازه کار خود را آغاز کرده اند بسیار دشوار می آید، از این رو این کتاب سعی کرده است تا با ایجاد فضای تمرین و یادگیری این مشکل را هموار سازد.

دید کلی کتاب Destination Grammar and Vocabulary B2

کتاب Destination Grammar and Vocabulary B2 بر روی مهارت های اساسی کلمات و گرامر در سطح متوسط و کاربرد آنها در مهارت نوشتن و مکالمه های روزمره متمرکز است. کتاب Destination B2 Grammar and Vocabulary سعی در راهنمایی زبان آموزان برای کسب اطلاعات بصورت همزمان در زمینه های گرامر و کلمات است، این دو بخش اگر چه بصورت مستقیم در آزمون های بین المللی مورد سنجش قرار نمی گیرند ولی در تمامی بخش ها به نوعی دخیل هستند، با مطالعه کتاب فوق سطح دانش گرامر و واژگانی شما بطور همزمان بالا خواهد رفت.

ویژگی کتاب Destination Grammar and Vocabulary B2

ساختار، طبقه بندی و گردآوری مطالب: کتاب Destination B2 Grammar and Vocabulary دارای ۲۸ Unit است که ۱۴ درس آن به آموزش مهارت گرامر و ۱۴ بخش دوم آن به آموزش کلمات اختصاص دارد، پس از اتمام هر دو درس بخشی بعنوان مرور یا همان Review آورده شده است تا خوانندگان بتوانند مطالب را پیوسته تمرین و تکرار نمایند، باید به این مطلب اشاره نمود که در پایان هر نیمه از کتاب بخشی به عنوان Progress Test آورده شده است، شما می توانید با انجام این تست میزان یادگیری خود را مورد سنجش قرار دهید.

جدول هایی برای فهم و یادگیری مطالب گرامر و کلمات: در این قسمت می توان گفت که کتاب مربوطه تمام کلمات و عبارات را همراه با تعریف ها و مثال های بی نظیر و جالب در ستون های خاصی گنجانده است تا زبان آموزان پس از مطالعه آن ها بتوانند درکی از نحوه استفاده و جایگاه صحیح کلمات داشته باشند.

قسمتی به نام Reference Section برای مرور و بازنگری مطالب: این بخش از ویژگی دارای اشکال مختلف فعل در زمان حال، افعال بی قاعده، کلمات موضوعی، افعال دوکلمه ای، حرف اضافه، الگو ها و ساختار کلمات، توسعه و گسترش آنها در قالب گفتگو ها، هم آیندها و تفاوت نگارشی کلمات در زبان انگلیسی بریتانیایی و آمریکایی است.

۱ صفحه تحت عنوان Photocopiable Tests Answer Key: کتاب دستینیشن وکبیولری و گرامر B2 شامل یک بخش کامل به نام پاسخ نامه و هفت تست مظاعف قابل کپی کردن برای مرور مطالب و تمرین های جذاب و پرکاربرد است.

تمرین های بسیار کاربردی: تمرین هایی که ارائه شده اند، تمام مباحث و موضوعات گرامری را برای خوانندگان و زبان آموزان با تنوع بسیار چشمگیری، مورد بررسی قرار داده است و لازم به ذکر است که قسمت workbook آن در داخل همین کتاب ارائه شده است.

خرید کتاب دستینیشن گرامر و وکبیولری B2

کتاب Destination Grammar and Vocabulary B2 در دنیای گرامر و کلمات انگلیسی، تمام مطالب و موضوعات بسیار کاربردی را در قالب متن ها و الگوهایی گردآوری کرده است که زبان آموز به راحتی می تواند آنها را به راحتی بیاموزد و شما خوانندگان می توانید به طور همزمان گرامر و کلمات کاربردی را در موقعیت های گوناگون به سرعت بیاموزید، از این رو فروشگاه اینترنتی دنیای زبان، کتاب ذکر شده را با کیفیتی بی نظیر به خوانندگان پیشنهاد می کند در نتیجه شما می توانید پس از خرید کتاب، آن را در کوتاهترین زمان، درب منزل و محل کار با بسته بندی های شکیل دریافت کنید.

محدوده قیمت کتاب دستینیشن گرامر و وکبیولری B2

کتاب Destination Grammar and Vocabulary B2 از آن نوع کتاب هایی است که هر زبان آموزی به آن نیاز دارد تا بتواند در موقعیت های گوناگون زندگی روزمره درباره ی هر موضوعی ایده پردازی کنند و صحبت کنند و مهارت نوشتن خود را نیز به مراتب با همین کتاب غنی توسعه و گسترش دهند. از این رو خوانندگان کتاب می توانند با پرداخت هزینه ی بسیار به صرفه و مناسب، کتاب مورد علاقه ی خود را از این فروشگاه معتبر تهیه کنند.

مشخصات فنی کتاب دستینیشن Destination B2 Grammar and Vocabulary with Answer Key

مشخصات
مشخصات
عنوان کتاب به فارسی دستینیشن گرامر و وکبیولری B2
نویسنده Malcolm Mann
ناشر مک ميلان
سطح B2
شابک/ISBN 9780230035386
قطع رحلی
نوع جلد شومیز
نوع چاپ رنگی
تعداد صفحات 256
زبان کتاب انگلیسی

فروشگاه اینترنتی زبان استار
خرید آنلاین کتاب زبان با تخفیفات ویژه
کتابفروشی اینترنتی زبان استار شامل فروش انواع کتاب های زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و ... برای تمام سنین از کودکان تا بزرگسالان می باشد.
خرید اینترنتی کتاب زبان و فروش آنلاین کتاب، فروشگاه اینترنتی کتاب، بانک کتاب زبان، فروشگاه کتاب زبان انگلیسی در فروشگاه دنیای زبان

با تشکر از انتخابتان مدیریت فروشگاه زبان استار

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×