خرید کتاب منشن Menschen A1.2 kursbuch und Arbeitsbuch (کتاب اصلی+کتاب کار+CD)

سیمی شدن کتاب:
2,650,000ریال1,210,000ریال
54%
خرید کتاب منشن Menschen A1.2 kursbuch und Arbeitsbuch (کتاب اصلی+کتاب کار+CD)

معرفی کتاب منشن MENSCHEN A1.2 

خرید کتاب منشن آ یک ۲ به عنوان یکی از منابع کاربردی دیگر برای زبان آموزان سطح ELEMENTARY در سایز ۲۱ در ۲۸ رحلی تنظیم شده است. این کتاب در حال حاضر یکی از قابل اتکا ترین منابع برای مهاجرت های شغلی و تحصیلی به کشور آلمان است. بد نیست بدانید که آلمانی زبانی کاربردی در کسب و کار و تحصیل در خارج از کشور به شمار می رود و موسسات متعددی با برگزاری کلاس های خصوصی و گروهی و توسط کتاب های MENSCHEN، زبان آموزان را با زیر و بم این زبان آَشنا می کنند. این کتاب برای افراد بالای ۱۶ سال و کمی آشنا با زبان آلمانی طراحی شده است. موسسه ی انتشاراتی  HUEBER تدوین کتاب را در محتوایی همه جانبه گردآوری کرده است. این کتاب به عنوان پرفروش ترین سری از کتاب آموزشی آلمانی از سوی موسسات و مردم مورد توجه قرار گرفته است. موضوعاتی که در این کتاب شیرین و راحت آموز ارائه شده اند، زبان آموزان آلمانی را در تمام شرایط و موقعیت های زندگی روزمره، آماده می کند که می توان به آنها در موارد زیر اشاره کرد:

  • WEGE BESCHREIBEN نحوه ی آدرس دادن به آلمانی
  • WOHNEN زندگی      
  • IN DER  STADT در شهر چه خبر است؟
  • TERMINE رویدادها
  • PLANE UND WUNSCHE برنامه ریزی برای رسیدن به آرزوها
  • GESUNDHEIT UND KRANKHEIT نقش سلامتی در رسیدن به موفقیت
  • AUSSEHN UND CHARAKTER نقش ظاهر در شخصیت
  • IM HAUSHALT انجام وظایف خانگی
  • REGELN تنظیم برنامه ها
  • WETTER آب و هوا
  • FESTE UND FEIERN فستیوال ها و افتخارات
  • ویژگی های کتاب MENSCHEN A1.2

     نکات کامل و گام به گام به آلمانی: در این کتاب به صورت آهسته و کامل با نکات گرامری زبان آلمانی آشنا خواهید شد. تمرین های کاربردی برای نهادینه سازی دستور زبان به خوبی طراحی شده اند.

    در خانه بمانید و استاد زبان آلمانی بشوید: البته که جمله ی بالا شاید کمی اغراق آمیز به نطر می رسد اما کتاب به گونه ای طراحی شده است که با مطالعه ی خودخوان و استفاده از کتاب های راهنما بدون نیاز به حضور در کلاس، در روند یادگیری قرار خواهید گرفت.

    کتاب کار رنگی و هیجان انگیز: شاید به نظر کودکانه برسد اما رنگ آمیزی و گرافیک یک کتاب در استفاده از آن موثر است، بر خلاف دیگر کتاب های کار و تمرین از زبان های مختلف که بدون رنگ و سیاه و سفید هستند، کتاب تمرین منشن رنگ آمیزی شده اند و حس بهتری را برای حل تمرین ها به شما خواهند داد.

    استفاده از موضوعات به روز: عناوین درس ها به گونه ای طراحی شده اند که در جریان زندگی روزمره و یادگیری زبان آلمانی قرار خواهید گرفت، موضوعات در هر کتاب با توجه به سطح آن به روز رسانی شده اند.

    خرید کتاب منشن Menschen A.1.2 به همراه کتاب کار و سی دی

    زبان آلمانی بعد از زبان بین المللی انگلیسی، به عنوان زبان کسب و کار و صنعت، در حوزه ی ارتباطات، حرف اول را میزند، پس برای فعالیت داشتن و موفق شدن در این حوزه های صنعتی و کسب و کار، می توانید همین الان به خرید کتاب Menschen A.1.2 با کیفیتی عالی از سایت دنیای زبان اقدام کنید

    محدوده قیمت کتاب منشن Menschen A.1.2

    اگر قصد رفتن به کشور آلمان و دیگر کشورهای آلمانی زبان را دارید، برای شروع، کتاب Menschen A.1.2 بهترین گزینه به شمار می آید که شما دنیای زبانی های عزیز، می توانید آن را همراه با مدرس در آموزشگاه مطالعه کنید. از این رو شما زبان آموزان می توانید کتاب منشن را با قیمتی بسیار به صرفه و مناسب از این فروشگاه معتبر خریداری کنید و در اسرع وقت، درب منزل آن را با بسته بندی های جذاب تحویل بگیرید.

مشخصات فنی خرید کتاب منشن Menschen A1.2 kursbuch und Arbeitsbuch (کتاب اصلی+کتاب کار+CD)

مشخصات
مشخصات
عنوان کتاب به فارسی منشن A1.2
نویسنده Pude Angela, Specht Franz Evans Sandra
ناشر Max Hueber Verlag
شابک/ISBN 978319501901
قطع رحلی
نوع جلد شومیز
نوع چاپ رنگی
زبان کتاب آلمانی
فایل صوتی شامل CD
سایر توضیحات به همراه کتاب کار

فروشگاه اینترنتی زبان استار
خرید آنلاین کتاب زبان با تخفیفات ویژه
کتابفروشی اینترنتی زبان استار شامل فروش انواع کتاب های زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و ... برای تمام سنین از کودکان تا بزرگسالان می باشد.
خرید اینترنتی کتاب زبان و فروش آنلاین کتاب، فروشگاه اینترنتی کتاب، بانک کتاب زبان، فروشگاه کتاب زبان انگلیسی در فروشگاه دنیای زبان

با تشکر از انتخابتان مدیریت فروشگاه زبان استار

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×